اخبار انجمن مدیریت اجرایی ایران

اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار، به همت دانشگاه علم و فرهنگ در تاریخ 11 آبان 1396 در مرکز همایش های این دانشگاه برگزار خواهد شد. در این کنفرانس مفتخریم به همراه تیمی متشکل از اساتید برجسته و فعال دانشگاههای سرآمد در حوزه مدیریت کشور، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ پژوهش و نوآوری و تزریق آن به دنیای کسب و کار داشته باشیم و با برنامه ریزی یک رویداد بزرگ در راستای توسعه همه جانبه کشور حرکت کنیم لذا بدینوسیله از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهش‌گران و افراد فعال در حوزه کسب و کار دعوت می‌شود با شرکت در برنامه‌های متنوع این کنفرانس، در این رویداد مهم علمی مشارکت نموده و آخرین دستاورد‌های علمی، پژوهشی و اجرایی خود را ارائه نمایند. با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با جناب آقای دکتر درگی، رئیس محترم انجمن علمی بازاریابی ایران و حمایت معنوی انجمن‌های علمی بازاریابی و مدیریت اجرایی ایران از این کنفرانس، اعضای این دو انجمن برای شرکت در کنفرانس از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

زمان برگزاری: ۱۱ آبان ۱۳۹۶

محل برگزاری: تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار، دانشگاه علم و فرهنگ، مرکز همایش‌های دانشگاه علم و فرهنگ

محور‌های کنفرانس

  • شبکه‌های اجتماعی و کسب و کار
  • شرکت‌های نوپا و کسب و کار
  • کسب و کار بین‌المللی
  • فناوری اطلاعات و کسب و کار
  • مدیریت کارآفرینی
  • تجارت الکترونیک
  • استراتژی و کسب و کار
  • بازاریابی و مدیریت فروش

ارسال مقالات

پژوهشگران و محققان برای ارسال مقالات خود  می‌بایست در سایت ثبت نام نموده و سپس وارد پنل کاربری خود شوید. به خاطر داشته باشید آخرین مهلت ارسال مقالات اول مهر ماه ۱۳۹۶ خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نحوه ثبت نام و ارسال مقالات به اینجا مراجعه کنید. این کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با کد 30405-96170 نمایه شده است. طبق مصوبه جدید وزارت علوم تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های نمایه شده در ISC امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه خواهند داشت.

نکات قابل توجه جهت ارسال مقاله

  • لطفا توجه نمایید که در تمام مراحل ثبت اطلاعات، بسیار دقیق عمل کنید تا در هنگام صدور گواهینامه‌ها و نمایه سازی مقالات به مشکل بر نخورید.
  • فایل‌های مقاله دقیقا باید طبق الگوی ارائه شده تنظیم شده باشد در غیر این صورت وجود هرگونه مشکل در نمایه‌سازی بر عهده شرکت کننده عزیز است. لذا استفاده از سربرگ کنفرانس، رعایت دقیق فونت‌های ارائه شده و رعایت علائم نگارشی الزامی است.
  • به معاونت پژوهشی محل تحصیل خود مراجعه کنید و از شرایط و چگونگی تعلق نمره پژوهشی اطلاع یافته و آن را در نحوه ارسال مقاله اعمال کنید. در غیر این صورت دبیرخانه کنفرانس بعد از برگزاری کنفرانس جهت تعویض مقاله داخل CD مجموعه مقالات و نمایه مقاله جدید به جای مقاله قبلی، هیچ گونه مسئولیتی نمی‌پذیرد.